نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ملوان همچنان در صدر جدول لیگ یک| قو‌های سپید اوج گرفتند

  • کد خبر: ۱۰۰۵۰۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
ملوان همچنان در صدر جدول لیگ یک| قو‌های سپید اوج گرفتند
هفته نوزدهم لیگ دسته‌اول فوتبـــال کشور با تثبیت صدرنشینی ملوان بندرانزلی پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور امروز و با انجام ۹‌بازی به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و ماحصل بازی‌های این هفته ادامه صدرنشینی ملوان با چاشنی افزایش فاصله امتیازی با رقبای اصلی بود. در روزی که ملوان توانست در یک بازی نزدیک و دشوار، میهمانش شهرداری همدان را با یک گل شکست دهد، مس کرمان و خیبر خرم‌آباد با تساوی و شکست، امتیازات مهمی از دست دادند تا شاگردان مازیار زارع فاصله‌شان را با این دو رقیب جدی افزایش دهند.

ملوان، صدرنشین این رقابت‌ها، در دیداری دشوار توانست با گلی که توسط مهدی مؤمنی در دقیقه۷۵ از روی ارسال از روی نقطه کرنر به ثمر رساند، میهمانش را با شکست بدرقه کند و جمع امتیازاتش در صدر جدول را به عدد۴۳ برساند. در یکی از دیدار‌های حساس دیروز، شهرآورد استان کرمان بدون رد‌و‌بدل‌شدن گل به پایان رسید تا دو تیم با از‌دست‌دادن دوامتیاز و کسب فقط یک‌امتیاز، نتیجه‌ای بگیرند که بیشتر به سود تیم صدرنشین شد.

اما در روزی که ملوان پیروز و مس کرمان متوقف شد، تیم سوم جدول، خیبر خرم‌آباد، مقابل میهمانش پارس جنوبی جم تن به شکست ۲‌بر ۱ داد تا در امتیاز‌۳۳ و رده سوم جدول باقی بماند؛ با‌این‌توضیح که فاصله امتیازی‌اش با ملوان صدرنشین به ۱۰ و با مس کرمان رده‌دومی به چهار‌امتیاز افزایش یافت. در دیگردیدار‌های دیروز، سایپا هم که به نظر می‌رسد اوج گرفته باشد، با ارائه فوتبالی برتر نسبت به قشقایی میهمانش را با نتیجه ۳‌بر ۱ شکست داد تا بیست‌وشش‌امتیازی شود و جایگاهش را در میانه میدان تثبیت کند.

استقلال خوزستان هم که تا چند هفته پیش در بین گزینه‌های صعود قرار داشت و چند‌هفته‌ای است نتایج خوبی نمی‌گیرد، مقابل تیم پایین‌جدولی شمس‌آذر قزوین تن به شکست ۱ بر ۰ داد تا با این نتیجه شمس‌آذر هم فعلا از جمع سه تیم پایین‌جدول جدا شود. خوشه‌طلایی ساوه هم دیروز یکی از بازنده‌های این هفته بود و ۱ بر ۰ به پایان رأفت در شهرداری آستارا باخت. دو تیم انتهای‌جدولی لیگ هم هفته خوبی را پشت‌سر نگذاشتند. ماشین‌سازی قعرنشین با رایکای بابل ۱ بر ۱ مساوی کرد و شاهین بوشهر با یک‌گل مغلوب آرمان‌گهر سیرجان شد. نتیجه دیدار استقلال ملاثانی و ویستا‌توربین هم صفر-‌صفر شد.

صدرنشینی قاطع قو‌ها

شاگردان مازیار زارع که هفته گذشته به نتیجه تساوی رسیده بودند، این‌بار در ورزشگاه تختی شهر انزلی میزبان شهرداری همدان بودند؛ دیداری که نیمه اول آن با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم شهرداری همدان چند فرصت داشت و حتی یک‌بار روی یک ضد‌حمله تا آستانه باز‌کردن دروازه ملوان نیز پیش رفت، اما این تیم میزبان بود که توانست در دقیقه‌۷۵ و با ضربه سر بازیکن با‌تجربه‌اش به گل برسد.

ابتدا شعبانلو از پشت محوطه جریمه دروازه شهرداری همدان را نشانه رفت که با واکنش خوب دروازه‌بان این تیم، توپ راهی کرنر شد. کرنر روی تیر یک فرستاده شد و مهدی مؤمنی، خرید جدید ملوان، با یک ضربه سر تند‌و‌تیز دروازه شهرداری همدان را گشود و تک‌گل این بازی را به ثمر رساند. ملوان تا دقیقه‌۸۹ حملاتش را ادامه داد و در این دقیقه با ضربه ارسلان تفضلی از راه دور می‌توانست گل دوم را هم بزند که دروازه‌بان شهرداری توپ را دفع کرد و در ادامه نیز مدافعان مانع از گل‌زنی مهاجمان ملوان شدند. این درحالی بود که شهرداری همدان در آخرین دقایق بازی با اخراج یک بازیکن، کار را ده‌نفره به پایان برد.

ویسی فرصت دوم‌شدن را از دست داد

خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و در یک بازی حساس میزبان پارس جنوبی جم بود؛ اما نتوانست به‌خوبی از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند. خیبر که این مسابقه را به جبران شکست هفته گذشته برابر شهرداری، تهاجمی آغاز کرد، در آغاز بازی صاحب توپ‌و‌میدان بود؛ اما با گذشت زمان، شاگردان ایمان رزاقی‌راد در تیم پارس جنوبی جلو کشیدند و توانستند در دقیقه‌۳۱ دروازه میزبان را توسط امین رضایی باز کنند. شاگردان ویسی که قصد نداشتند بازنده به رختکن بروند، به حملات پرتعدادشان ادامه دادند تا اینکه چند ثانیه مانده به پایان نیمه نخست، جواد عباسی با یک شوت درون محوطه جریمه دروازه جمی‌ها را باز کرد. در نیمه دوم بازی با برتری خیبر خرم‌آباد دنبال می‌شد تا اینکه پارس جنوبی یک بار دیگر و این‌بار در دقیقه۶۱ دروازه خیبر را توسط سامان محرابی‌زاده باز کرد و با کنترل بازی و درخشش مدافعانش، توانست سه‌امتیاز را از خرم‌آباد با خود به خانه ببرد. با این نتیجه خیبر شانس نزدیک‌شدن به ملوان صدرنشین و صعود به رده دوم را از دست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->